Pravilna izbira kategorije
Prvi korak pri objavi oglasa je pravilna izbira kategorije. Pomembno je izbrati ne samo glavno kategorijo, temveč tudi ustrezno podkategorijo. Uvrstitev oglasa v ustrezne kategorije poveča možnost, da vas kupci najdejo.
Učinkovit naslov oglasa
Naslov je eno najmočnejših orodij oglasa. Naslov je ključen, da je vaš oglas bolj dostopen in da odpravi morebitne dvome kupcev o izdelku. Ne pozabite: kupci najprej preberejo naslov oglasa. Ime izdelka, blagovno znamko ali model napišite jasno in jedrnato. Dodate lahko tudi pridevnike ali opise, vendar pazite, da niso zavajajoči. Na primer: »2017 Mercedes E300 Coupe« je ustrezen naslov, medtem ko »Mercedes, malo rabljen čist avto« ne bo pritegnil resnih kupcev. Bolj kot je naslov jasen in natančen, lažje ga je najti. Iskalniki, kot sta Google in Yahoo, najprej pregledajo naslove oglasov. Kupci običajno iščejo po najbolj značilnih lastnostih izdelka.
Fotografije in njihov vpliv
Ne glede na izdelek je vizualni vtis zelo pomemben! Prvo, kar kupca pritegne na strani z oglasom, je fotografija. Zato so kakovostne, resnične fotografije izdelka iz različnih zornih kotov ključnega pomena za pritegnitev kupcev. Če se potrudite, se možnost uspešne prodaje bistveno poveča.
Izbira kriterijev oglasa
Pri pripravi oglasa bo pravilna izpolnitev kriterijev pomagala kupcem, ki uporabljajo »Napredno iskanje«, da vas najdejo. Napačne informacije lahko zavedejo kupce, ti pa oglas prijavijo kot napačen. Zato je zelo pomembno, da so podatki resnični.
Zadosten opis oglasa
Podrobnosti, ki niso zajete v kriterijih, lahko vnesete v razdelek »Opis«. Vse informacije napišite jasno in popolno. Bodite iskreni glede morebitnih napak ali poškodb izdelka. Tako boste povečali zaupanje v vas osebno in poslovno. Bolj podroben opis pomeni manj vprašanj kupcev. Namesto enotnega besedila uporabite orodja za oblikovanje za poudarjanje pomembnih točk (npr. različne barve ali večje naslove). Tako lahko oglas še bolj izstopa.
Pravilna določitev cene
Za izdelek lahko zahtevate poljubno ceno, saj je svobodna trgovina temelj tega. Vendar lahko napačna cenovna politika oteži prodajo. Upoštevajte »cene podobnih izdelkov«, da boste razumeli vrednost vašega izdelka. Pri določanju cene upoštevajte morebitne napake (poškodbe, obrabo itd.) ali posebne lastnosti v primerjavi s podobnimi izdelki.
Prava cena = Hiter rezultat